رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های ایمنی دلتا بوده و در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد . 

باوجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید ، با مسائلی رو به رو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چهارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است . 

همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف دلتا همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده اند ، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند . برای محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند ، 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته شده است . 

لطفا توجه داشته باشید :

بازکردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود . برای این منظور با شرکت مربوط با نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید . در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهند رفت .

در صورت خرید اعتباری ( استفاده از کد تخفیف یا ووچر ) پس از نهایی شدن سبد ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد ، ووچر با کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد . 

شرایط بازگرداندن کالا

  • اگر کالای خریداری شده ، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد . 

  • اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا ، به فروشگاه اطلاع داده شود .

  • لازم به ذکر است که کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . 

  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود . 

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن با جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد . 

  • این سرویس اشکال های فنی و ظاهری ( شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی شود . 

  • استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندای ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می شود . 

  • لازم به ذکر است که برخی کالاها از جمله کالاهای یک بار مصرف ، کالاهایی که مصارف پزشکی و تنفسی دارند و کالاهای که دارای انقضای محدود هستند شامل این قوانین نخواهد شد . 

  • وجود مغایرت ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن ، ایمیل با مراجعه حضوری اطلاع داده شود . 

  • اگر مغایرت ، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است ، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه ، باید در کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد . 

  • عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است درباره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد . ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است . 

  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون بازکردن بسته بندی وجود دارد ، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد . 

  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با بازکردن بسته بندی ممکن باشد ، بازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود :

بند 1 : انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می گیرد که باز نشده باشد ، هیچ گونه دخل و تصرف ، بازکردن بسته بندی اولیه ، پلمپ ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک ، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد . 

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشد باشد ، باید هرچه سریع تر به واحد پیگیری سفارشات اطلاع داده شود .

  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود ، حداکثر تا 7 روز ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد . 

به استناد به توجه در این حالت ، برگرداندان کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش ، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا باز نشده باشد ، در شرایط اولیه خود ( پلمپ) باشد از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ، ارسال شود .همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد ، بازگرداندان هدیه همراه آن نیز الزامی است . لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص نمی توانند پاریس داده شوند ، از شمول این بند خارج هستند . 

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا ، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد . 

همچنین در صورت انصراف از خرید ، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود .

  • اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد . آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود .

  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این است که طی بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری ، خسارت را جبران می کند .

  • لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود . استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن با جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود . برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمنت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • کالاهای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن ، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود .

  • در صورتی که آسیب ، در لحظه قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت برسی و ارسال مجدد به فروشگاه بازگردانده شود .

کالا را چطور ارسال کنید ؟

  • لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید .

  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً ، خودداری کنید . 

  • برای ارسال ، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود بخ خوبلی بسته بندی شود و در صورت وجود لوازم جانبی به همراه کالای اصلی ارسال شود . 

  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهند برد . ( در صورت لزوم ، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید .)

  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنوسید . در صورت ارسال با پشت پیشتاز ، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید . 

  • اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار ، همراه سففارش ارسال نشده باشد ، از پیش فاکتور ایمیل شده ، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه ای بنویسید . 

  • از آنجا که واریز هزینه ارسال ، منوط به دریافت رسید پستی است ، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید . 

  • اگر ساکن تهران هستید ، برای هماهنگی ارسال از طریق پیک ، با فروشگاه تماس بگیرید . 

  • بسته خود را به آدرسی که قبلا از طریق تماس تلفنی از خدمات پس از فروش دریافت کرده اید ، ارسال کنید .